De unde cumpără jucătorul român jocuri de societate
Multe dintre întrebări au fost cu răspuns multiplu printre care și locul de unde își cumpără jocuri. astfel 74% preferă achiziția online, 57% din magazine de specialitate și 21% din librării.
Când este vorba de magazine fizice (brick and mortar) 26% preferă magazinul Red Goblin, 13% Lex Hobby Store și 12% cumpără din librării precum Cărturești, Librarium și Diverta.
Când este vorba de magazine online 33% preferă lexshop.ro, 20% regatuljocurilor.ro și 14% redgoblin.ro.
Din păcate microbul deținerii de jocuri nu este așa de răspândit în cazul a 64% dintre respondenți doar puțini dintre prietenii lor achiziționând jocuri.
88% dintre cei care cumpără (respondenții) cumpără pentru ei și 31% pentru partener, fiind motivați de valoarea distractivă (un mod bun de a mă distra) 89% și de valoare socială (mă aduce aproape de prieteni) 65%.
cele mai importante elemente pentru alegerea unu joc sunt tematica (77%), mecanicile (71%), complexitatea (65%), componentele (49%).
Cum studiul a fost unul calitativ și nu cantitativ și a fost adresat clar jucătorului de jocuri ne întrebăm dacă studiul aplicat la populația României ar determina aceleași motive și dacă o mai bună pregătire a personalului ar atrage mai mulți cumpărători în magazinele fizice(librării de exemplu)?