O reclamă pe zi: Coca-Cola – Open Summer
Am hotărât să dedicăm această zi reclamelor ce promovează produse, servicii și metode ce conduc la obținerea unei senzații de bine, de relaxare, optimism și bucurie. Fie că este cafeaua de dimineață, un zâmbet, o porție zdravănă de râs cu prietenii sau familia, fie o ședință de yoga, meditație sau aerobic, bucuriile intense și de durată provin din activități aparent banale și insignifiante.
Sperăm că am reușit să vă demonstrăm cât de importantă e senzația aceea de bine și că depinde de fiecare să o cultive zilnic. Încheiem apoteotic cu spotul din campania de vară pentru un brand a cărui misiune se potrivește perfect cu tema abordată azi de Time for Ads. Pentru că sezonul estival bate la ușă, Coca-Cola ne îndeamnă să ”Open Summer“. Să o primim cu brațele deschise!
O reclamă pe zi: Carlsberg – Great Escape
Carlsberg lansează o campanie TV în valoare de 4 milioane de lire sterline cu scopul de a-și consolida poziția de bere preferată în rândul bărbaților de pretutindeni, care muncesc din greu pentru a-și atinge obiectivele, valorificând astfel sloganul mărcii – ‘That calls for a Carlsberg’.
Cel mai recent spot continuă parodierea filmului “Marea evadare”, începută în campania de anul trecut. De data aceasta, putem vedea cât de inventiv este un grup de bărbați aflați la SPA. David Scott, director de marketing pentru Carlsberg UK a declarat că marca de bere și-a construit o reputație solidă din “realizarea de reclame amuzante și memorabile, iar ultimul spot respectă tradiția. ”
Sunteți de acord cu afirmația domnului Scott? Vă așteptăm părerile în secțiunea de comentarii..
O reclamă pe zi: Anchor – New Light Proof Milk Bottle
Marca neo-zeelandeză de lactate este foarte mândră că a reușit să revoluționeze industria laptelui proaspăt prin crearea unui ambalaj reciclabil, alcătuit din trei straturi destinate să oprească trecerea luminii.
Anchor a declarat că studiile efectuate de cercetătorii din domeniu au relevat că odată ce laptele este expus la lumină, calitatea acestuia este afectată imediat. Astfel că “noua sticlă a fost gândită special pentru a furniza consumatorilor cel mai gustos lapte din lume, ambalajul reușind să păstreze nealterate gustul și prospețimea naturală.”
Inovația lansată de Anchor este promovată printr-un spot care surprinde într-o manieră inspirată și creativă calitățile noului ambalaj.
NK Pharmacy în campanie fashion
O campanie care la prima vedere pare desprinsă din paginile unei reviste de modă și care te duce cu gândul la promovarea unei astfel de publicații, surprinde prin aceea că promovează, de fapt, o farmacie.
Campania, creată de agenția suedeză Garbergs, a aplicat zicala “baba suferă la frumusețe” și a redat în pozițiile chinuite ale modelului diferitele neplăceri prin care trece o femeie, neplăceri care își pot găsi soluții în produsele oferite de NK Pharmacy. De altfel, scopul acestei campanii e de a promova serviciile de înaltă calitate ale farmaciei printre care sfaturi și recomandări de încredere sau furnizarea rapidă de medicamente eliberate pe bază de rețetă.
Creativitatea acestor print-uri derivă din compatibilitatea perfectă dintre posturile standard ale unui model dintr-un pictorial de modă și limbajul corporal care se referă la o suferință. Cei de la NK Pharmacy au produse numai bune pentru: bășici provocate de pantofi incomozi, gât inflamat, dureri de spate, dureri menstruale.