Pantene Pro-V are o nouă ambasadoare
Pe plan profesional îi merge tot mai bine lui Zooey Deschanel: are un nou serial, “New Girl“, al cărui succes e în continuă creștere, iar după colaborările cu Rimmel London și Apple pentru iPhone 4S, actrița a devenit imaginea gamei Beautiful Lengths de la Pantene Pro-V. Despre această nouă colaborare, Zooey și-a exprimat entuziasmul mărturisind că îî place foarte mult părul ei pe care adoră să îl aranjeze și cu care încearcă noi stiluri.
Actrița e foarte încântată de acest parteneriat, mai ales că visa la o colaborare cu Pantene încă de când era mică. Ea va reprezenta gama Beautiful Lengths care are pe lângă produse fantastice, un program ce se adresează femeilor bolnave de cancer și cărora le oferă gratuit peruci din păr natural prin intermediul American Cancer Society care colaborează cu Pantene din iulie 2006.
Rolul Pantene în acest program este de a ajuta femeile cu păr lung să aibă o podoabă capilară sănătoasă, puternică și frumoasă și de a finanța transformarea acesteia în peruci din păr natural pentru femeile bolnave de cancer. Compania se poate lăuda cu 18.000 de peruci donate și cu 272.113 persoane convinse să își doneze șuvițele pentru această cauză nobilă.
Iată o inițiativă frumoasă și atent gândită de către Pantene Pro-V și la sprijinirea căreia se alătură de acum înainte talentata actriță Zooey Deschanel de care pot spune că este o alegere mai mult decât potrivită pentru părul ei superb care îî evidențiază ochii mari și albaștri.
Oreo a cucerit în mod oficial întreaga lume
Oreo încheie glorios un an special pentru companie, marcat de aniversarea a 100 de ani de existență. Începând cu 2012, Oreo se poate lăuda că a cucerit toate continentele planetei după livrarea a 5.000 de biscuiți către oamenii de știință ce își desfășoară activitatea la Palmer Station, în Antarctica.
Livrarea s-a făcut cu ajutorul navei de expediție Le Boreal sub supravegherea agenției de turism, specializată în organizarea de aventuri luxoase, Abercrombie & Kent. Desemnat să întâmpine și să preia prețioasa încărcătură, a fost Dr. James McClintock, profesor de biologie marină polară la Universitatea din Alabama-Birmingham, care a efectuat cercetări științifice în Antarctica timp de 30 de ani, ocazie cu care a fost numit și ”explorator antarctic OREO de onoare”.
Dr. McClintock a declarat că ”șansa de a mă bucura de un biscuit Oreo alături de un pahar cu lapte a fost ca și când aș fi adus cu mine un pic de «acasă» aici, în centru.”
Oreo, care a cucerit șase continente cu biscuiții săi de tip sandviș, a considerat că o vizită pe al șaptelea va încheia simetric un an plin pentru brand. ”Acesta este semnul exclamării pus la sfărșitul unui an aniversar emoționant. În martie am pornit în misiunea de a ajuta toți consumatorii de pretutindeni să ofere o bucurie copilului din sine, iar cu această livrare putem spune că am reușit. Acum, orice persoană de pe orice continent poate încerca un biscuit Oreo“, a spus Cindy Chen, director de marketing.
Orașul Paris, într-o călătorie prin timp
Cu ocazia lansării mini-serialului de documentare ”Paris, la ville à remonter le temps” (“Orașul Paris, într-o călătorie prin timp), agenția BETC Paris a creat o imagine a capitalei Franței dintr-o nouă perspectivă.
Alcătuit dintr-o docu-dramă de 90 minute și din patru documentare de 52 minute, acest serial este o călătorie în timp și spațiu de-a lungul a 5.000 ani de istorie a orașului. Posterul folosește conceptul de călătorie în timp și spațiu prin suprapunerea celor mai importante monumente ale Parisului ce au fost construite de-a lungul timpului.
Documentarele sunt alcătuite dintr-un amestec de ficțiune, efecte speciale, imagini în premieră, cercetare documentară și comentarii din partea experților și oferă telespectatorilor francezi ocazia de a-și vedea capitala într-o lumină nouă. Publicul francez va putea urmări documentarele începând cu luna octombrie a acestui an pe canalul Planète +.
Iată cum cei de la BETC Paris promovează un serial de documentare pentru un canal de televiziune francez printr-o imagine care face cât o mie de cuvinte. Cum spune francezul: ”C’est génial!”