Pepsi Max – test drive cu surprize

PepsiCo traversează de ceva timp o perioadă nefastă (plecarea unor nume importante din poziții-cheie ale companiei, scăderea continuă a vânzărilor și, mai nou, pierderea statutului de leader pe piața de băuturi răcoritoare din Thailanda), însă eforturile depuse de a rămâne o marcă vizibilă și relevantă nu rămân trecute cu vederea. Drept dovadă stă ultima inițiativă sponsorizată de Pepsi Max: o farsă realizată cu ajutorul pilotului NASCAR Jeff Gordon asupra unui agent de vânzări auto.

Reușita unei farse derivă din autenticitate, iar operațiunea pusă la cale de Pepsi Max bifează această cerință din toate punctele de vedere. Intriga (achiziția unei mașini), recuzita (un Chevy Camaro din 2009), decorul, personajele (agentul de vânzări și Jeff Gordon deghizat într-un potențial client), dialogul, desfășurarea acțiunii și deznodământul se îmbină firesc în cel mai autentic test drive filmat cu camera ascunsă într-o cutie de Pepsi Max.

Farsa de la dealerul auto este precedată de cea cu unchiul Drew, pentru care a fost cooptat baschetbalistul NBA Kyrie Irving, și ne reamintește că Pepsi este o marcă puternică, flexibilă și capabilă să revină mereu în atenția consumatorilor cu campanii fresh, bine puse la punct și memorabile.

Pe cine a ales Yves Saint Laurent pentru noua campanie?

Vitalitatea ei molipsitoare, pofta nestăvilită de viață și atitudinea cameleonică au propulsat-o în numai un an de la statutul de model cu potențial la cel de cel mai solicitat nume de desgineri pentru prezentările de modă.

A luat cu asalt podiumul la vârsta de 17 ani și a fost remarcată imediat de Burberry care, în 2010, a selectat-o pentru un show la New York în urma căruia a fost aleasă să reprezinte casa de modă. Timp de doi ani, Cara Delevingne a apărut în defilările și campaniile publicitare pentru Burberry și Burberry Prorsum până când, în primăvara lui 2012, a fost solicitată pentru sezonul următor de nume ca Chanel, Stella McCartney, Kenzo, Sonya Rykiel, DKNY sau Dolce & Gabanna.

Popularitatea ei în continuă creștere a condus la colaborări cu Moschino, Oscar de la Renta și Fendi, dar și cu H & M, Blumarine sau Zara, precum și la apariții pe copertele celor mai prestigioase reviste de modă.  Cara Delevingne a adăugat un nume nou pe lista de colaborări de succes prin apariția în campania publicitară pentru linia de make-up Baby Doll a casei Yves Saint Laurent.

Talentul și personalitatea efervescentă a tinerei de 20 de ani o recomandă din plin pentru a fi imaginea unei linii de machiaj, gândite pentru femei curajoase, cu atitudine și multă încredere în sine.

De altfel, sloganul ”More than a mascara, an attitude” surprinde esența și redă conceptul campaniei în spotul de mai jos. Efectul unui produs cosmetic potrivit este subliniat de transformarea Carei Delevingne într-o femeie îndrăzneață, independentă căreia nu îi este teamă să încalce regulile.

Succesiunea rapidă a cadrelor ce alternează cu imaginile filmate în alb-negru pentru un plus de rafinament, surprind universul glamour, nonconformist și lipsit de constrângeri al Carei Delevingne.