Samsung Galaxy Note 10.1 – o nouă reclamă cu James Franco Hawking
Samsung a lansat de curând noua tabletă Galaxy Note 10.1 și iată că pentru promovarea ei s-a decis să se folosească de o celebritate. Știm foarte bine că cei de la Samsung sunt în procese cu Apple din cauza asemănărilor dintre produsele lor, dar iată că asta nu îi oprește să fie printre cei mai de succes firme pe segmentul tabletelor și smartphone-urilor.
Domeniul tehnic este unul destul de rece care, în general, nu oferă atâtea posibilități în ceea ce privește ideea pe care se bazează promovarea. Abordarea clasică încearcă scoate în evidență caracteristicile tehnice, de obicei cu asta se jonglează și se încearcă sublinierea beneficiilor sistemului într-un mod cât mai original și creativ.
Spotul de mai jos cu James Franco pe mine nu a reușit să mă impresioneze din varii motive. Pe lângă faptul că are peste 2 minute, actorul nu pare foarte convingător și situațiile prin care trece nu sunt chiar verosimile și nici măcar amuzante. E păcat, sunt sigură că firma a investit mult în spot, dar iată că unde creativitate nu e, nimic nu e. Indiferent de bugetul alocat.
Kandia – relansare cu soldăţei de ciocolată
Cam asta am gândit în seara asta când stăteam la TV şi aşteptam să se termine pauza publicitară din emisiunea “Vrei să fii milionar?” De fapt, ca realizare cred că se putea chiar mai bine, dar recunosc, rochia fetei care umblă în sala imensă, majestoasă şi soldăţeii în mărime naturală de ciocolată “vie” m-au captivat imediat. Şi chiar dacă am zis că se putea mai bine, sunt de părere că spotul e unul destul de bine făcut.
Se pare că ieri a fost anunţată relansarea ciocolatei Kandia. Ciocolata vine cu o nouă reţetă, o nouă formă şi un nou ambalaj. Noua gamă conţine 12 noi sortimente de tablete şi 4 batoane printre care Kandia cu iaurt şi zmeură, zmeură şi bezea, biscuiţi şi frişcă şi altele. Yummy! De fapt, mă bucur tare mult că au păstrat versiunea cu biscuite, pentru mine Kandia se reduce la versiunea cu biscuite pentru că din aia aş mânca pe patul de moarte dacă ar fi să aleg.
Spotul a fost creat desigur de McCann Erickson, din echipa care a lucrat la acest proiect făcând parte (printre alţii) Adrian Botan, Ioana Filip şi Ionut Cojocaru pe partea de creaţie, iar pe partea de strategie Ileana Şerban Pârâu.
Ca un N.B. tot de Kandia Dulce (sau Kandia Excelent) ţin şi branduri ca Silvana, Sugus, Măgura, Rom, Laura ş.a.
Reclamă fake – Madhouse Assylum
Aşteptam demult momentul ăsta în care să vă vorbesc despre doi dintre cei mai creativi colegi ai mei. Am avut tot prin facultate un curs care s-a numit Clipul Publicitar, iar ca temă am avut de făcut un spot. În mare trebuia să facem un colaj din mai multe spoturi, dar se acceptau și secvențele din filme sau seriale.
Reclama făcută de colegii mei, Mihai Zaharia şi Sorin Şega, mi s-a părut foarte bună, dacă nu chiar genială şi mi-a rămas în minte până acum. Din câte îmi aduc aminte au luat notă maxim şi normal, cum să nu dai 10 unui clip de nota 11? O altă cerință era dimensiunea clipului care nu trebuia să fie mai lung de 30 de secunde.
Dar gata cu vorba. Vă las cu reclama “fake”, dar extrem de creativă a foştilor mei colegi cărora le și mulțumesc din suflet că au fost de acord să o publicăm aici
Qualcomm Snapdragon 800 – O reclama neasteptat de inteligenta
Va trebui să mă obișnuiesc că aici nu vorbim de performanțe ci de imaginea “de pe sticlă” a unei companii, rezumându-ne la un simplu spot publicitar. Așadar clipul de prezentare al noii generații de procesoare mobile, și-a făcut debutul la CES 2013 (Consumer Electronics Show), în cadrul evenimentului de deschidere și m-a suprins faptul că mesajul este destul de subtil la începutul spot-ului, abia spre final realizezi despre ce produs este vorba.
Fiind un spot destinat pieței americane, m-aș fi așteptat la o comparație agresivă cu un alt producător, până în momentul în care am realizat că nu prea are concurență pe acest segment decât cu Samsung probabil și acolo doar la un anumit nivel, existând o colaborare între aceștia. Enjoy!