Sony BRAVIA (3) – Egipt, domino și zeci de iepuri colorați

Ziceam în articolele anterioare că cei de la Sony au acceptat provocarea agenției de publicitate prima oară. Probabil nu rar se întâmplă ca ideile mari și creative să fie refuzate de clienți din diverse motive, unele mai întemeiate decât altele. În orice caz după ce am văzut peste 170.000 de bile colorate pe străzile din San Francisco și 70.000 de litri de vopsea non-toxică explodată pe clădirile din Glasgow, e timpul să vedem cum s-au gândit să coloreze piramidele din Egipt.

Și pe lângă piramide, a mai fost un al patrulea clip în care s-a lăsat cu piese de Domino colorate într-un orășel din India. Clipul este mai jos.

Clipul nr. 5 conține iepuri! Un alt proiect mare, care a necesitat cel puțin o lună de testare și multe alte ore de muncă pentru filmare. Un iepure gigant de peste 4 metri a apărut pe străzile New York-ului, mai jos aveți spotul și making of-ul.

Acum că ați văzut aproape toate ideile creative ale agenției/agențiilor care s-au ocupat de brand, rămâne o singură întrebare: vouă care v-a plăcut cel mai mult?

Shiseido – Angelina Jolie pentru gama Integrate

Compania Shiseido este un important producător japonez de cosmetice și produse pentru îngrijirea părului. Fondată în 1872, este cea mai veche companie cu profil cosmetic și a patra în lume ca importanță.

Ca orice brand care se respectă, are mai multe game de îngrijire a pielii, în funcție de tipul de ten, produse de îngrijire a părului și produse de machiaj împărțite pe diferite game în funcție de țara în care activează compania. Astfel, la capitolul make-up, în țara de origine există Benefique, Maquillage și Integrate, în China regăsim linia Maquillage și Aupres, iar în restul lumii produsele de machiaj se găsesc în gama denumită gemeric “The Makeup“.

Urmând modelul altor companii, Shiseido a colaborat cu vedete de renume internațional pentru promovarea produselor sau gamelor sale. Printre acestea se află Angelina Jolie, Orlando Bloom și Jennifer Connelly. Despre aceasta din urmă, am aflat la începutul lui februarie că a semnat cu compania japoneză pentru a deveni imaginea produselor anti-aging din gama Future Solution LX ce a fost lansată în 2009. Shiseido dorește însă o promovare mai intensă și o vizibilitate mai extinsă a acestor produse, motiv pentru care au numit-o pe Jennifer  ambasadoare a brand-ului la nivel global. Colaborarea nu este o premieră pentru actriță, aceasta a mai lucrat pentru Shiseido apărând în anii ’80 în campania pentru linia “Perky Jeans” (tot o linie de cosmetice). Reclamele noi cu Jennifer pentru Future Solution LX vor putea fi văzute în toamna acestui an.

Noutatea colaborării dintre Jennifer Connelly și compania japoneză constă în expunerea la nivel internațional, spre deosebire de campania Angelinei Jolie pentru Integrate care s-a desfășurat exclusiv în Japonia, aspect evidențiat și de faptul ca această gamă se adresează doar publicului japonez.

Pentru că restul lumii nu a putut să vadă în toate mijloacele media (noroc cu Internetul) reclamele realizate pentru Shiseido – gama Integrate, vom vedea unul dintre cele trei spoturi realizate de Angelina pentru campania desfășurată în perioada 2006-2007.  S-au filmat clipuri pentru gloss, fard de ochi și mascara. L-am ales pe cel pentru gloss, care a fost realizat primul și lansat la sfârșitul lui august 2006.

Cred că vorbele sunt de prisos, imaginile vorbind de la sine. Frumusețea Angelinei Jolie captivează și hipnotizează, lumina este foarte bine utilizată (oare este artificială sau emanată de Angie?), machiajul este minimal, concentrat pe buze evident, buze de pe care nu îți mai dezlipești privirea, luminate frumos de gloss. Cred că sunt mulți cei care își doresc să fie pensula din cadrul de la sfârșit. Aș fi vrut să spun că nu sunt de acord cu accesoriul ei de la gât, în ideea că distrage atenția, dar Angelina e atât de frumoasă, încât nimic nu te poate face să te uiți la altceva decât la chipul ei. După ce te mai dezmeticești, îți vine să dai fuga la magazin să cumperi acel gloss, asta dacă s-ar găsi și în România.