Sprite te invită la un duș pe plajă

În București primăvara devine tot mai călduroasă, iar în Brazilia maximele ajung până la 40 de grade Celsius, ceea ce le-a oferit  o nouă idee celor de la Ogilvy pentru a continua campania Sprite “Răcorește-ți ideile” (“Refresque Suas Ideias“).

Bronzul auriu și strălucitor pentru care sunt renumiți brazilienii, este obținut în mare parte la plajă. Ținând cont și de faptul că au frecvent maxime arzătoare, nu e de mirare că plajele sunt mereu aglomerate, iar temperatura apei nu prea îi ajută să se răcorească cu adevărat. Astfel, cei de la Ogilvy Brazilia au venit cu ideea de a instala pe o plajă din Rio de Janeiro un dispozitiv uriaș de răcorire sub sigla Sprite.

Ideea a prins și se pare că se fac 1.500 de dușuri zilnic. Cei de la Ogilvy au afirmat că în funcție de rapiditatea cu care ideea lor se răspândește pe internet, vor reveni cu alte scenarii și pe alte plaje din restul țării.

Trebuie neapărat să vedeți și voi cum se răcoresc brazilienii, ca să observați forma pe care o ia dispozitivul propus de Ogilvy și care ne arată, iar, cum o idee simplă poate fi foarte eficientă. Sper să ajungă și pe litoralul nostru, ar fi un punct de atracție pe cinste.

Sony Xperia Acro S – surpriză de proporții la premiera Skyfall din Suedia

Sony Mobile Nordic și agenția Crispin Porter + Bogusky din Suedia au fost complicii unei strategii de direct marketing cu parfum de agent secret. Acțiunea a avut toate ingredientele unui film cu James Bond și s-a remarcat prin originalitate și o execuție impecabilă.

Premiera peliculei Skyfall a avut loc în Europa în ultimul week-end al lunii octombrie, iar cei de la Sony au profitat de moment pentru a promova noile smartphone-uri Xperia Acro S. Cei ce au ales să vadă ultimul filmul cu Daniel Craig în rolul lui James Bond la cinematograful Filmstaden Sergel din Stockholm, au avut parte de o surpriză de proporții din partea Sony.

Înainte să intre în sala de cinema, spectatorilor li s-a înmânat pahare cu suc. Înainte de începerea filmului, publicul a fost îndemnat să își savureze băuturile și să fie foarte atenți pentru că urma să se întâmple ceva foarte special. Pentru a vedea ce s-a întâmplat și cum au reacționat cei ce au avut norocul de a se afla în sala de cinema din Stockholm, urmăriți filmulețul de mai jos.

Cum vi s-a părut? Este o strategie excelentă de marketing care merită aplaudată nu numai pentru surpriza oferită, ci și pentru momentul și locul alese care s-au potrivit perfect cu tematica filmului. De remarcat că noul Sony Xperia Acro S este într-adevăr rezistent la lichide și că cei de la Crispin Porter + Bogusky au avut inspirația de a atașa telefoanele de capacele paharelor.