Stella Artois – despre frumusețe și măiestrie în campania “Timeless Beauty”

Stella Artois și celebra Annie Leibovitz au dezvăluit rezultatul colaborării lor cu ocazia ediției din acest an a festivalului de film Sundance. Marca belgiană de bere a ales-o pe Leibovitz pentru calitatea deosebită a acesteia de a surprinde în imagini esența frumuseții nemuritoare.

Astfel, alegerea lui Annie Leibovitz a venit într-un moment oportun și s-a aliniat perfect cu conceptul noii campanii Stella Artois. “Opera lui Annie Leibovitz îmbină geniul artistic cu truda actului de creație cu scopul de a atinge acea frumusețe nepieritoare”, a declarat Emma Fox, director de marketing global pentru compania belgiană. ”Acest concept este foarte personal pentru Stella Artois. Consumatorii noștri fideli se bucură de produsul finit denumit Stella Artois, dar experiența de 600 de ani în industria berii are un rol decisiv în crearea acesteia. Așa că am vrut să celebrăm și frumusețea, și măiestria procesului de fabricație.”

 

În consecință. marca belgiană de bere a organizat petrecerea de lansare a campaniei în cadrul festivalului de film Sundance al cărui sponsor oficial este. Gazdele au fost chiar protagoniștii campaniei Timeless Beauty, actorul britanic Noah Huntley și modelul Tanya Ruban.

În această campanie, au fost cooptați și bloggeri renumiți din sfera fotografiei ale căror lucrări despre frumusețea nemuritoare au fost expuse la Sundance. “Timeless Beauty” va face înconjurul lumii atât în mediul digital, cât și în print. Pe pagina de Facebook a Stella Artois, poate fi urmărit un filmuleț din culisele pictorialului realizat de Annie Leibovitz.

Steiff – prietenul de pluș la nevoie se cunoaște

Producătorul german de jucării Steiff lansează un spot pentru a ne reaminti de ce ursulețul de pluș este cea mai populară jucărie în rândul copiilor. Acesta este nu numai drăgălaș, ci și un prieten de nădejde atunci când este nevoie de el.

Clipul publicitar aduce în prim-plan una din cele mai mari temeri ale copilăriei: frica de întuneric. Întunericul e un mediu propice pentru tot soiul de monștri ce pândesc din dulap sau de sub pat și care te urmăresc până și în vise. Însă pentru cele mai negre și înspăimântătoare coșmaruri ce par să nu se mai termine, ursulețul de pluș Steiffeste soluția, gata să înfrunte și să elimine orice pericol.

Ursulețul se dovedește a fi un veritabil supererou, gata de acțiune și posesor al unor tehnici de luptă spectaculoase. Îi puteți vedea abilitățile de luptător în confruntarea cu personajul ce bântuie visele micuțului din spotul realizat de compania de producție Filmakademie Baden-Württemberg și regizat de Denis Parchow.

Starbucks a deschis prima cafenea în Rusia în 2007 și de atunci încearcă să se poziționeze ca lider pe piața de profil. Pentru a depăși concurența,  agenția BBDO Moscova a inițiat o mișcare de direct marketing care să aducă Starbucks în prim-plan.

Desfășurată sub titlul de ”Every Coffee should be a Starbucks “, acțiunea de promovare a presupus crearea unor cartoane imprimate cu logo-ul lanțului de cafenele ce puteau fi transformate în manșoane pentru paharele de cafea. Acestea au fost împărțite persoanelor care tocmai își cumpăraseră o cafea de la concurență pentru a-și upgrada paharul. De asemenea, cartoanele au fost amplasate în librăriile și magazinele situate lângă cafenelele concurente.

BBDO Moscova a transmis că acțiunea gândită de ei a fost un succes, iar rezultatele nu au întârziat să apară. Popularitatea Starbucks a crescut simțitor, iar franciza a înregistrat de asemenea creșteri.

Trebuie să recunoaștem că această măsură de direct marketing a fost un pic cam agresivă și a semănat a concurență neloială.  Oare  ”Every Coffee should be a Starbucks ”? Paharul poate să arate identic cu unul de la Starbucks, dar calitatea este cea care va face întotdeauna diferența și nu cred că gigantul american oferă totuși cea mai bună cafea din lume.