Vodafone Irlanda – surprize frumoase pentru un Crăciun reușit

Agenția Grey din Londra a lansat un spot de Crăciun de 60 de secunde pentru Vodafone Irlanda. Clipul publicitar este o animație ce conține toate ingredientele necesare pentru a spune o poveste deja clasică.

Animația poate fi văzută ca o alegorie ce le va reaminti tuturor de perioada aceea a anului când cei plecați din cuibul părintesc, se întorc de Crăciun să petreacă sărbătorile în familie. Cei de la Grey Londra au ales să spună povestea unui tânăr ren ce se întoarce în pădurea de baștină pentru a descoperi un loc dezolant unde nu îl așteaptă nimeni. Dar pentru că toate poveștile de Crăciun sunt cu happy- end, urmăriți în spotul de mai jos ce se întâmplă mai departe cu renul nostru, pentru că “Great surprises make a great Christmas.”

“Viața lui Pi” – o avanpremieră pe apă la Paris

POSTED BY MONICA ON DECEMBER – 12 – 2012

Viața lui Pi“, filmul realizat după romanul omonim al lui Yann Martel, nu este ușor de ecranizat, curiozitatea și nerăbdarea celor care au citit cartea fiind de înțeles.

La provocarea ecranizării aventurii transoceanice a unui adolescent indian alături de un tigru, a răspuns regizorul Ang Lee, astfel că cei care au citit romanul, pot spera la o poveste redată cu acuratețe și la un adevărat festin vizual, mai ales că pelicula poate fi vizionată și în format 3D. Dacă în Statele Unite filmul rulează deja de aproape trei săptămâni, iar în România va ajumge la sfârșitul anului, în Franța va fi lansat pe 19 decembrie.

Deși mai este o săptămână până la momentul oficial al lansării, 20th Century Fox a oferit unui grup de privilegiați șansa de a vedea filmul într-un decor special, amenajat cu ajutorul agenției Ubi Bene. Aceștia au transformat piscina Pailleron din al 19-lea arondisment al Parisului într-un cinematograf temporar.

Cei 50 de invitați la avanpremieră au fost întâmpinați într-un decor feeric, ornat cu flori și lumânări,  de gazde îmbrăcate în sari și poftiți să ia loc în cele 25 de bărci menite să îi transporte către aventura imaginată de Yann Martel și transpusă pe peliculă de Ang Lee.

Aplaudăm inițiativa 20th Century Fox și ideea celor de la Ubi Bene de a transforma o piscină într-o sală de cinema, un decor mai mult decât inspirat având în vedere subiectul filmului.

Ultimat Vodka te invită la un pahar de relaxare

Ultimat Vodka se află în plină campanie de promovare, iar ultima acțiune din cadrul acesteia demonstrează că brand-ul i-a luat în vizor pe dependenții de muncă pe care dorește să îi invite la petrecere.

Astfel, Ultimat Vodka și Amalgamated Advertising au pus la cale o mișcare prin care să ajungă la cei care muncesc în jur de 80 ore pe săptămână.  În consecință, în New York și Chicago mai multe persoane  îmbrăcate la patru ace și înarmate cu pancarte au luat locul celor care spală geamuri și i-au îndemnat pe cei sechestrați de muncă în birouri, să iasă după program și să se relaxeze cu un pahar de Ultimat.

Cu mesaje ca ”Have you heard of fresh air? It”s amazing!“ sau “Let”s drink to you getting out of here before 6.“, Ultimat Vodka și Amalgamated Advertising au reușit să îi adune pe dependenții de muncă la o petrecere după program, unde s-au convins că sloganul mărcii de vodcă e cât se poate de potrivit: “Find Balance. Find Ultimat. ”

Această idee ingenioasă s-a dovedit a fi un succes, deoarece materialul de mai jos a fost urmărit în numai patru zile de un peste un milion de ori.