Volkswagen într-un spot plin de zâmbete

După succesul repurtat cu “Think small” și ”The Force” din 2011, Volkswagen revine cu o campanie nou-nouță, denumită ”Why VW“. Realizată împreună cu agenția Deutsch din Los Angeles, ”Why VW” demarează cu un spot TV plin de zâmbete: “Smiles“.

Clipul publicitar înfățișează cronologic oameni din toate categoriile de vârstă care râd cu poftă transpunând astfel sloganul ”It’s not the miles, it’s how you live them.” Spotul face trimitere și către un nou website, whyvw.com, care prezintă o modalitate nouă de organizare a conținutului. Acesta este împărțit în două secțiuni: Valori și Povestiri.

Secțiunea “Valori” conține informații despre produsele Volkswagen, precum și 5 filmulețe cu proprietari de mașini ale brand-ului în care aceștia vorbesc despre valorile definitorii ale mărcii de automobile: calitate, siguranță, valoare, protejarea mediului înconjurător și performanță.  Secțiunea dedicată povestirilor preia istorisirile împărtășite de consumatori pe site-ul VW.com, dar și pe pagina oficială de Facebook a Volkswagen.

Se pare că și  Volkswagen mizează pe latura sensibilă a publicului odată cu lansarea unei noi campanii ce cuprinde un spot care îndeamnă la o viață care ar trebui trăită cu cât mai multe zâmbete.

Volkswagen Beetle Fender într-un spot cu farmec vintage

Colaborarea s-a concretizat într-un model Beetle, creat în ediție specială ce îmbină trăsături specifice ambelor companii.  Noul Volkswagen Beetle Fender și-a făcut debutul oficial la Salonul Auto de la Leipzig din acest an. ”Broscuța” cea nouă oferă o motorizare 2.0 TSI de 200 CP, faruri Bi-Xenon, vopsea metalizată, jante din aluminiu de 18 inch și capace cromate pentru oglinzile laterale. Fender Musical Instruments Corporation a contribuit la această versiune de Beetle cu un sistem audio ce dezvoltă 400w,  are un amplificator pe zece canale, nouă difuzoare  şi patru tweetere Fender DeluxeTM.  Producătorul de instrumente muzicale și-a lăsat amprenta și pe bordul mașinii care este vopsit într-o nuanță ce amintește de lemnul legendarelor chitare Fender.

Spotul realizat pentru promovarea acestei versiuni de Beetle îmbină la rândul ei istoria celor două brand-uri prezentând evoluția acestora de-a lungul timpului și impactul pe care Volkswagen Beetle și muzica redată de chitarele Fender l-au avut în viețile oamenilor. Reclama cu aer vintage trezește nostalgii și hrănește în același timp speranța că parteneriatul din prezent va continua cu succes în viitor.