Grey Poupon lansează “Asociația Bunului-Gust”

Grey Poupon, marca de muștar deținută de Kraft, revine după o pauză de 15 ani cu o campanie desfășurată exclusiv pe Facebook. Noutatea vine din modalitatea inedită de abordare și desfășurare care are un puternic caracter elitist.

Campania, dezvoltată de Crispin Porter + Bogusky, nu urmărește să strângă cât mai multe like-uri, ci, din contră, realizează o selecție riguroasă a celor ce pot face parte dintr-un grup distinct de consumatori. Selecția fanilor pe pagina de Facebook se face prin aplicația “The Society of Good Taste“  sau ”Asociația Bunului-Gust“. Aceasta analizează profilul fiecărui utilizator în funcție de respectarea normelor gramaticii în scriere și exprimare, gusturile în materie de artă, restaurantele la care a mers, cărțile citite, filmele vizionate și alți indicatori ai bunului-gust. Dacă algoritmul detectează o persoană cu gusturi îndoielnice, cererea de aderare (like-ul) va fi respinsă, iar candidatul va fi rugat să își cizeleze profilul.

Cei care se vor dovedi demni (cut the mustard) de apartența în cadrul ”Asociației Bunului-Gust“, vor avea posibilitatea de a câștiga premii și de a folosi un badge elegant, aprobat de Grey Poupon pe care să îl posteze pe profilul personal.

În legătură cu abordarea unică a acestei campanii, directorul executiv de creație al Crispin Porter + Bogusky, Tom Markham, a declarat că au făcut o întoarcere de 180° în ceea ce privește utilizarea obișnuită a Facebook și au conferit campaniei un caracter exclusivist care să diferențieze net brand-ul Grey Poupon de alte mărci: ”Este o modalitate foarte bună de a găsi consumatori noi care împărtășesc aceleași valori ca ale Grey Poupon și care apreciază calitatea și bunul-gust. Suntem dispuși să distribuim acest bun-gust și cu cei care mai au puțin pentru a-l atinge.”

Pe lângă această campanie inedită, muștarul Grey Poupon va fi și unul dintre primele brand-uri ce își va construi website-ul în întregime pe Pinterest. Marca va afișa și va împărtăși eleganța și bunul-gust prin postarea de rețete rafinate  și sfaturi cu gust.

Zalando se duelează cu Moș Crăciun

Sezonul campaniilor de Crăciun este abia la început și deja am avut ocazia de a viziona mai multe spoturi pe această temă. Ele ne-au reamintit de magia sărbătorilor de iarnă, de pregătirile intense pentru acestea și de bucuria de a dărui, însă nici unul nu ne-a amuzat atât de mult ca reclama pentru Zalando Franța.

Retailerul francez a demarat săptămâna trecută campania sa de Crăciun cu un spot care îi aduce față în față, pe acoperișul unei case, pe un furnizor Zalando și pe Moș Crăciun. Cei doi se lansează într-un duel verbal savuros despre cine va trece primul prin horn pentru a livra cadourile. Oare cine va câștiga?

Pentru a ne asigura că nu ați ratat nicio replică, aveți mai jos în traducere dialogul dintre furnizorul Zalando și Moș.

Moș Crăciun: Hornul nu e suficient de mare pentru amândoi. În plus, eu sunt cel care aduce cadourile!

Furnizorul Zalando: Iar eu aduc cadourile de la Zalando!

Moș Crăciun: Dar eu sunt Moș Crăciun!

Furnizorul Zalando: Dar eu sunt mai rapid!