Yum Yum, unt de arahide perfect neted

Toți iubitorii de unt de arahide sunt invitați să saliveze și să vadă print-urile pentru Yum Yum, realizate de agenția 34 Degrees, Cape Town, Africa de Sud pentru campania care are ca slogan ”Serious about smooth“.

Pentru a fi în acord cu sloganul, imaginile create garantează caracterul perfect neted al untului de arahide Yum Yum, pentru că un astfel de produs trebuie să fie cremos și să aibă un gust bogat, aromat și savuros de arahide, nu-i așa?

Print-urile sunt animate, vesele și foarte haioase. Un compresor, un luptător de sumo și un wrestler ne arată cum se poate obține un unt de arahide Yum Yum cu o consistență perfect netedă.

Wonderbra UK a deschis primul magazin online

Wonderbra a intrat în istorie grație sutienului care promite un decolteu frumos fiecărei purtătoare, indiferent de cât de generoasă a fost natura la acel nivel. Brand-ul a atins un maxim de celebritate în anii ’90 datorită superbelor modele Eva Herzigova și Adriana Sklenarikova-Karembeu care au fost protagonistele unor campanii cu adevărat incendiare.

De origine canadiană, Wonderbra este o marcă foarte populară în Marea Britanie și acest aspect a stat la baza deciziei de a deschide primul magazin online adresat consumatoarelor din Regatul Unit și din Irlanda. Deși nu are magazine de sine stătătoare, Wonderbra poate fi găsit în toate cele opt unități outlet pe care compania-mamă DB Apparel le deține în Marea Britanie.

Magazinul online, creat de Venda, a fost lansat ca răspuns la solicitările consumatoarelor care sunt foarte active in mediul online și promite servicii complete: concursuri frecvente, articole de modă, știri, o secțiune Get Inspired care va conține filmulețe ce vor putea fi distribuite și pe rețelele de socializare, precum și o funcție de găsire a produselor în magazine și la retailer-ii online.

Campania de marketing cuprinde activități în rețelele de socializare, marketing la nivelul motoarelor de căutare, afișare digitală, iar pentru creșterea traficului pe site există și posibilitatea de abonare prin newsletter primit pe e-mail.

Imaginea campaniei online pentru Wonderbra UK este modelul Adriana Cernanova, însă eu v-am atașat o altă Adriana care era imaginea brand-ului în anii ’90, într-un afiș unde afirmă că nu știe să gătească, dar cui îi mai pasă într-adevăr când e atăt de apetisantă și sexy?