Toyota: un Prius pentru fiecare
Toyota și agenția Saatchi & Saatchi, Los Angeles au lansat săptămâna trecută un clip publicitar pentru modelul Prius, intitulat “Hum“. Spotul animat este vesel, cu o melodie catchy și cu o atmosferă desprinsă parcă din povești.
Imaginile folosite reușesc să redea într-o manieră jucăușă, excelent gândită calitățile modelului Prius. Primul cadru ne înfățișează mașina trecând printr-o pădure în care viețuitoarele nu se sperie de ea, spotul dorind astfel să evidențieze că Toyota Prius este prietenoasă cu mediul înconjurător. De altfel, Prius este un model ideal pentru familii, dar și pentru oraș datorită dimensiunilor sale care o fac ușor de manevrat și parcat.
Atât clipul publicitar, cât și cântecelul folosit doresc să reamintească faptul că modelul Toyota Prius corespunde gusturilor și nevoilor tuturor, astfel că oricine poate găși în acest model o mașină de nădejde.
Topshop și Kate Bosworth ne încântă cu “Winter Wonderland”
După ce o serie de indicii au fost lansate pe parcursul săptămânii trecute sub hashtag-ul #whosthatgirl, Topshop a dezvăluit ieri că vedeta primei campanii de Crăciundin istoria brand-ului este actrița Kate Bosworth.
Aceasta nu este însă o campanie publicitară obișnuită având în vedere că actrița din “Superman Returns” este protagonista primei campanii digitale interactive 360° din istoria Topshop. Kate Bosworth poate fi admirată în mini filmul proaspăt lansat interpretând melodia ”Winter Wonderland“.
Actrița poartă o rochie roșie cu paiete și pantofi asortați, ținută pe care Kate Bosworth a creat-o alături de echipa de designeri de la Topshop și care va putea fi achiziționată printr-o comandă specială pe topshop.com începând cu luna februarie 2013, în timp ce produsele de machiaj care au fost folosite la filmări, sunt deja disponibile.
Mini filmul este regizat de logodnicul actriței, Michael Polish, și este inspirat de faimoasa scenă cu pianul din filmul cu Michelle Pfeiffer, The Fabulous Baker Boys (1980). Clipul va putea fi urmărit pe website-ul brand-ului, pe panouri și în magazine. Melodia ”Winter Wonderland” este disponibilă deja pe iTunes și Topshop speră că va ajunge pe primul loc de Crăciun.
Tide are o identitate nouă în campania pentru Super Bowl 2013
Tide revine după 5 ani de absență în cadrul Super Bowl cu un spot ce aduce o identitate nouă, diametral opusă mărcii de detergent: cea de salvator de pete.
Brand-ul deținut de Procter & Gamble va dezvălui spotul propriu-zis de-abia pe 3 februarie în timpul transmisiunii evenimentului sportiv, dar până atunci îi ademenește pe cei interesați cu un teaser construit sub forma unui infomercial. Reclama cu titlu informativ ne aduce la cunoștință noul “Tide Stain Savers,” un produs fictiv care ajută la menținerea petelor dorite de pe haine. ( a se vedea tânărul care ține la pata în formă de turn Eiffel, pentru că îi amintește de Franța.)
În plus, marca va desfășura o campanie social media pe Facebook și Twitter, denumită ”Save it? Or wash it in Tide?“. Reiese clar din denumire ce au de făcut utilizatorii rețelelor de socializare.
Campania și teaserul au fost realizate de Saatchi & Saatchi New York , agenție care s-a ocupat și de forma finală a spotului de 30 de secunde ce va fi difuzat în cadrul Super Bowl 2013. Potrivit Tide pentru Adweek, acesta va prezenta o nouă pată ce merită salvată, iar cele două echipe care se vor confrunta în finală, 49ers și Ravens, vor apărea și ele în clipul publicitar.
Mai jos puteți revedea spotul Tide pentru ediția Super Bowl din 2008.