|
Cerealele, periculoase pentru copii?
Unele tipuri de cereale pot provoca probleme de sanatate
copiilor. Este vorba de cele care contin zahar, acestea putand duce la
dependenta si boli grave.
Specialistii
spun ca, la micul dejun, copiii nu ar trebui sa consume zahar, scrie
CBS News. Este ceea ce sustine Marion Nestle, profesor de nutritie la o
universitate din New York. Cercetatorii au studiat continutul de zahar
in cazul a nu mai putin de 84 de tipuri de cereale aflate pe piata
americana.
44 dintre acestea contin foarte mult zahar, spun ei. Totusi, copiii care
consuma cereale dimineata au o greutate corespuznatoare, alti
nutritionisti sustinnad importanta cerealelor in alimentatia celor mici.
Problema este ca lor sa nu le fie date cereale cu zahar adaugat. In
cazul acestor cereale, dupa digestie, nivelul zaharului scade din nou in
sange, ceea ce da semnalul creierului ca are nevoie de mai mult zahar.
Astfel, in cursul zilei, copiii simt iar nevoia de a consuma dulciuri.
Corpul simte foamea si mai mult, iar concentrarea copiilor scade
simtitor. Zaharul care nu este descopmpus in corp se transforma in cele
din urma in grasime. Zaharul creaza in acest mod un fel de dependenta.
Mai tarziu, rezultatele pot fi neplacute, oamenii putand face boli
precum diabetul si obezitatea. Specialitii recomanda ca, in cazul
copiilor, astfel de cereale sa fie date cu moderatie de catre parinti.
Citeste mai mult pe: GradiniteBucuresti.com
Sursa: Ziare.com
|
Comentariile vor fi publicate doar dupa moderarea acestora de catre redactori. Nu vor fi publicate comentariile care contin injurii, un limbaj licentios, instigare la incalcarea legii, la violenta sau la ura, precum si acuzatii fara acoperire. De asemenea, pentru o mai buna comunicare, va rugam sa oferiti o adresa de mail valida. Va multumim!